Dinsdag

21 september 2011

In de ochtend lekker rustig aangedaan. Met de auto naar downtown Calgary. Daar lekker in het zonnetje gewandeld.

Thuis gegeten en toen tgen 18.00 naar de Saddledome voor ........ijshockey.

We zaten direct vooraan achter de spelersbank van de Canucks. Veilig voor de puck. Die vlogen ons om de oren. Een kerel 2 rijen achter ons kreeg er een tegen het hoofd en moest mee voor controle.

We hadden geweldig zicht. Man wat gaat dat snel en hard. Paar vechtpartijtjes en tegen de boarding drukken. Zitten erg veel mensen in zo'n stadion. Allemaal gemixt. Dus beide teams doorelkaar. Het kan dus wel!

ijshockey 3ijshockey 4ijshockey 2ijshockey

De eindstand was 5-1 voor de Flames. Kon dus niet beter.

Onvergetelijk om zoiets te zien, horen en gelukkig niet voelen (koos had wel graag die puck gehad, maar niet tegen de kop!)

1. Gea:
    21 september 2011
    Hallo Geja, Koos en Grietje,

Het is echt ontzettend leuk om jullie verhalen per dag te kunnen lezen en zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Leuke foto's, zo ook de foto's in ouderwetse badpakken (voorla Koos) hi, hi.

Groetjes en geniet nog maar even lekker van de vakantie.