Maandag

20 september 2011

Dit keer gaan we higway 22 rijden, de cowboytrail. Veel grasland met grote rollen gras. Ook veel graan, prachtige gouden velden. Tussendoor scharrelen er velden vol koeien.

cowboy trail

In het plaatsje Black Diamond zijn we naar Marv Sodashop geweest. Dit is een jaren 50 diner. Compleet met rose, petticoats en jukeboxen. Heerlijke milkshakes en muziek. Lekkere cheeseburger gehad met fries. Do kok/eigenaar Marv doet ook elvisimpressies. Heeft dus ook even een mooie liedje met gitaar voor ons gezongen. Zullen proberen om dit filmpje hier op te krijgen.

marvs soda shop

Terug gereden via de kananaskis. Dit is een povincial park en geen national park zoals banff. Maar is ook prachtig, zijn een pas over gekomen 2200m. Het sneeuwde zelfs even. Liepen ook gewoon koeien los. Erg uitkijken met rijden dus.

Vandaag hebben we een coyote, elk en koeien gezien. Het aantal wildlife is dus omhooggekrikt. De gewenste beren zullen we helaas niet meer op ons pad zien (tenzij we naar de Zoo gaan)!

Savonds lekker een film gezien (western) en daarna Dancing with the stars. Met popcorn!

1. Grietje Huisman Plaatje:
    21 september 2011
    Gelukkig zo als ik begrijp is de kans dat jullie beren tegen komen nu erg klein .Kan ik daar weer rustig over zijn.