Woensdag

22 september 2011

Laatste dag hier in Canada.

Donna heeft lekkere pancakes gemaakt met blueberries.

Lekker rustig aangedaan. Nog even laatste boodschapjes gedaan in market Mall. De angel foodcake is al gekocht hoor pap!!!!!

De koffers zullen volgepakt terugkomen, vooral de maple syrup weegt erin!

Gelukkig was er 1 iemand die licht gepakt was, toen ze hier heen ging (ikke dus). Hebben hopelijk genoeg kg over bij het inchecken.

Vanmiddag hebben we nog wat beren, gezien, zwarte en grizzlys. Ook een cougar en nog veel meer.

Het was zulks mooi weer (boven de 25graden) dat we lekker naar de Calgary Zoo zijn geweest. Lekker van het weer genoten, warm en stralend blaauwe lucht. Leanne is ook meegeweest. Was een zeer gezellige middag.

De dag hebben we afgesloten in ons favo restaurant Earls. Helaas voor Koos waren de rokjes dit keer iets langer (allemaal blonde serveersters in rokkies). Was beer&chickenwings night. Koos kon dus ongestoord wat biertjes drinken.

Nu nog een nachtje slapen en dan gaan we weer naar huis.

Morgenvroeg gaan we nog ontbijten/lunchen in de Lazy Loaf & Kettle hier vlakbij. Tegen de middag gaan we dan naar het vliegveld om tegen 15.00uur te gaan vliegen.

Bedankt iedereen voor het volgen en de berichtjes!

Tot straks in Nederland (hopelijk schijnt daar ook de zon)

Iedereen die alle foto's wil zien is van harte welkom. Is wel een avond vullend programma met +/_ 400 foto's!