Donderdag

17 september 2011

Na een heerlijk ontbijt in de cathedral MOuntain Lodge zijn we richting Moraine Lake gereden. De lodge bij dit mooie meer hoort bij die waar we net overnacht hebben. Een begeleide bergwandeling zat bij de overnachting in. En we zijn toch Hollanders, dus gaan we dit natuurlijk niet missen. Grietje zag het niet zo zitten om dit te doen, dus zijn Grietje en ik bij de lodge gebleven. koos en Donna zijn wel mee geweest. De wandeling ging naar Larch Valley. Deze vallei ligt boven Moraine Lake en staat vol met Lariksen, die nu van kleur veranderen. Een zeer mooie wandeling met een behoorlijke stijging.

larch valley3larch fallslarch valley 2larch valley

Toen de groep weer compleet was, zijn we nog naar Lake Louise gereden. Nog steeds een zeer mooi meer. Zeer druk met busladingen vol Jappen/chinezen. Hebben hier lekker van het uitzicht genoten.

Toen zijn we via Kootenay Park naar Radium Hotsprings gereden. Een zeer mooie rit, dwars door ruige natuur. Helaas geen wild gezien. Misschien zij ons wel!!!!