Wakker

12 september 2011 - Calgary, Canada

Na het klokje rond geslapen te hebben (van 20.00uur tot 08.00 uur) zijn we goed uitgerust. Gelukkig zijn we maar 1 keertje klaar wakker geweest en toch weer lekker in slaap gevallen.

Gisteravond lekker op de bank gehangen en cadeautjes uitgewisseld. De dames Maxwell waren zeer content met alle kaas, speculaas, waldkorncroissantjes. De sjaaltjes van Grietje werden ook zeer gewaardeerd.

De eerste waldkorncroissant is direct na Donna haar dienst in het ziekenhuis al opgegeten, de rest is in de diepvries beland.

Donna, Debby en Edie hadden ook een zeer grote verrassing voor Koos (en natuurlijk ook voor ons). Hij kreeg een kleine hockeystick, gesigneerd door een Flamesspeler Burke. Met de mededeling...........dat we naar een echte ijshockeywedstrijd gaan. Nl. volgende week dinsdag tegen de Cannucks Vancouver. De dames zijn zeer gebrand op deze wedstrijd want Vancouver is vorig jaar Kampioen geworden. We zitten op rij 3, hoop dus dat de pucks ons niet om de oren vliegen!!!!!!!!!!!!!

Grietje haar eerste wildlife is ook al gezien.........squirrel. De tuin van Donna zit barstensvol met eekhoorntjes en allerlei vogels.DSC_5454DSC_5447

Was een geweldige thuiskomst. De nederlandse vlag hing al voor ons klaar.

Wat vandaag gaat brengen zien we wel. We gaan iig met Leanne op pad, waarschijnlijk richting de bergen en Canmore. Ook winkelen in het brandnieuwe mall CrossIronMills met allerlei outlets. Jaja, mijn koffer komt gevuld terug (was maar 14kg terwijl 23 mag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. marijke:
    13 september 2011
    Ze doen dus weer goed hun best om het jullie naar de zin te maken.er zullen wel meerdere mensen met jullie willen ruilen a.s. dinsdag.héél veel plezier. en de groeten aan donna. (ook al zal ze me niet meer persoonlijk kennen).
  2. Grietje Huisman Plaatje:
    14 september 2011
    Het is leuk om jullie op deze manier tevolgen
    We kijken weer uit naar de volgende mail