Woensdag

15 september 2011

We zijn redelijk ( niet lachen mam, je kent Donna)  op tijd richting de bergen gegaan. Via de oude snelweg kwamen al snel de bergen in zicht. Een heerlijk zonnetje was er de hele dag. Werd steeds stiller naast me. Grietje zat echt te genieten van het uitzicht.

Via de bow valley highway zijn we rustig naar Peyto Lake gereden. Deze keer scheen de zon en hebben we het dus kunnen zien (1e keer in Canada hadden we sneeuw/mist ). Prachtig. Zo'n mooie kleur blauw. Niet te geloven.payto lake

Daarna richting Takkawaw Falls gereden. Met 3 switchback/haarspeldbochten erin. Gepiep naast me..... zeg niet wie. Nog steeds een overweldigend gezicht en geluid.

haarspeldbocht

Daarna naar onze Lodge. Cathedral Mountain Lodge. Allemaal dikke bielzen en prachtige decoraties. We hadden een cabin/huisje voor ons zelf. Beneden een 2persoons bed en boven 2 enkele. Ds grietje en donna via een trappie naar boven!!!!!!!!cml

Uitzicht op de kicking Horse River. Heerlijk op canadese beerstoelen zeten in het late zonnetje.

Lekker gegeten.

kicking horse river

In ons huisje nog even nagezeten met een kop koffie bij onze eigen open haard. Geweldig toch.

Morgen er weer vroeg uit!

1. atty:
    Dag vakantiegangers,

Zo te lezen vergaat het jullie prima.....fijn. En Geja, je had een muis naast je in de auto?....hahaha. Nog veel plezier de komende dagen.
    Groetjes Atty
  2. atty:
    15 september 2011
    Geja,.....past zo'n canadian bear chair ook in je koffer toevallig.......hahahaha?